2014. nov 24.

Semmiresincsidősnap

írta: Gioggi
Semmiresincsidősnap

Még ma sem dolgoztam, de elfáradtam :D

 Már több mint egy hete kényszer szabin vagyok, ennek hála, elég sokat tudtam foglalkozni a dolgaimmal. Például elindítottam ezt a blogot, a jövendőbeli cégem is elég sokat haladt előre, (üzleti terv 15%-on) a kisfiamra is több idő jutott, és a páromra is. Azért mindent nem írok le, de annyit tudni lehet hogy december végén új családtagunk lesz, egy kb 3kg-os hölgy személyében :) Szóval van gond, és megoldani való helyzet bőven. Festés, meg ez meg az, csak a szokásos dolgok. Ma vásároltak a párom rokonai, ami miatt el is fáradtam. Na nem én vittem haza a cuccost, de a segítségemre szükség volt. Frankó nagy francia ágy emeletre cipelés, frankó gurulós bőr irodai fotel összeszerelés, szép kis üvegasztal összeszerelés, ami nem is olyan kicsi, meg új csillár felszerelés. Az ágy cipelést még nem egyedül oldottam meg, de a többit igen. El is ment vele szépen a délután, úgy hogy észre sem vettem :D Kár hogy délelőtt lusta voltam, és nem csináltam semmit. Basszus most jut eszembe, hogy csinálhattam volna pár képet a cuccokról. Frankóbb lenne ez a bejegyzés is, ha feldobnám pár fotóval. Szép lassan belejövök majd Én ebbe a blogos témába. Legközelebb tuti kis képek is lesznek már. Mára ennyi jutott sajna a blogomra is, mert van még itthon pár dolog amit meg kell tennem. Fürdetés, fürdés, altatás, egy kis angol lecke, asszem el is alszom tanulás közben. Pacsi

Szólj hozzá