2014. nov 17.

Összetört az S3 képernyőjén az üveg :D

írta: Gioggi
Összetört az S3 képernyőjén az üveg :D

Hogy történt ez?

20141024_201315_1416238315.jpg_1280x960

 

2013 Augusztus-tól-- használok egy Galaxy S3 LTE mobilt.

Hmm ez Én vagyok. Nem találtam képet a telómról, de ez azzal készült :D Igazból még nem hagyott cserben, azon kívül hogy egyszer eltüntettem az imei számát, efs-mappástól mindenestől :D Pár hétig nem ismerte fel a sim kártyát. Végülis sikerült megcsinálnom MAGAMNAK. Mert a szervizben balfszkshsh vannak. Nem sokkal később csináltunk egy oltári jó házibulit, rengeteg whiskey-vel sokféle whiskeyel :D A legjobb cimbimmel annyira belejöttünk, hogy felborultunk székestől. Phörssze a telóm is jött velünk, és amilyen kis fürge 4 magos 2 giga rammal, sikerült elsőnek földet érnie. POFÁRA :D Szépen összetört az üveg rajta. jópár darab kis is pergett belőle. :D  Mondom annyi neki. Csöpög a whiskye róla, összetört, aztán meg is mostam hogy ne ragadjon. Másnap valamikor délután nyúlok érte félálomban, wáááá fohhohohoho még a másnaposságom is elmúlt mikor megláttam. Tegyünk egy próbát, power gomb, ezazz rezzenés, világít, pinkódot elfogadja.  Működik, de baromi idegesítő hogy serceg az ujjam alatt a sok üvegszilánk.Biztosvoltmárígymásis. Youtube: Hogyan távolítsuk el az üveget az s3-ról mert miértnelenne ráragasztva??? Sikerült. Azóta is üveg nélkül használom, és működik. Ejtettem már le állványról, de úgy vettem észre, csak az üveg meg az akku ami nagyon sérülékeny. Szóval még most sem fogom lecserélni. 

A Tiéd hogy tört össze?

Küldd el emailben a történeted ide: baranczo.imre@gmail.com és tárgy mezőbe írd ezt: EZ AZ ÉN SZTORIM.

Szólj hozzá